Faktor Kejayaan TEAM54

4 Faktor Kejayaan & Kekuatan USAHAWAN  Score A Programme™

1. Syarikat 
a) Online 24 Jam Sehari x 365 Hari setahun; Servis boleh di bawa di mana mana tidak kira tempat atau masa
b) Lama Tapi Baru; Lama kerana KENSHIDO INTERNATIONAL sudah berusia 10 tahun, Baru kerana baru sahaja 3 tahun di dalam bisnes networking. Di dalam bisnes networking, tahun ke 3 adalah tahun yang paling sesuai untuk menyertai di mana tahun pertama dan tahun kedua adalah tahun pembinaan asas

2. Produk 
a) Terdapat lebih 419 syarikat di Malaysia yang mempunyai lesen AJL, telah melahirkan 5,500 jutawan dalam masa 40 tahun, dengan kategori 4 produk utama berikut;(Kecantikan, Kesihatan, Penjagaan Rumah, dan Penjagaan Kereta) di mana kesemua produk tersebut adalah produk sampingan.
b) Score A Programme merupakan produk keperluan dan bukan produk sampingan dan merupakan satu satunya produk pendidikan di dalam Network Marketing (kesemua ibu bapa mahukan anak mereka mencapai kecemerlangan A tidak kira golongan manapun)


3. Pelan Pemasaran
Pelan Pemasaran Score A Programme telah diatuliahkan sebagai pelan pemasaran yang mematuhi keperluan syariah (Syariah Compliance). 
Tiada penindasan berlaku kerana pelan yang diaplikasikan bukanlah Skim Cepat Kaya ataupun Skim Piramid. Bonus (Payout) yang diberikan adalah sangat tinggi kerana Score A Programme™ merupakan technology based business dan tiada fizikal produk. 
Dalam erti kata lain, syarikat telah melaburkan modal yang besar semasa di peringkat permulaan pembangunan Score A Programme (cth. Astro, Maxis, Celcom).


4. Kumpulan
Rangkaian terbesar dan paling berjaya yang bernaung di bawah KENSHIDO INTERNATIONAL. 
Pengasasnya En Abdul Aziz Samad berjaya mengumpul sebanyak RM 1.2 juta dalam masa 6 bulan di dalam perniagaan ini. Sistem yang diaplikasikan di ZRB terbukti berjaya melahirkan ramai rakaniaga yang berjaya mencapai pendapatan 5 angka sebulan.




Potensi Perniagaan
10 Potensi perniagaan
1. LEVERAGE
Formula 1% x 100%, bekerja di dalam kumpulan bukan individu
2. PRODUK PENDIDIKAN (KEPERLUAN)
Permintaan yang tinggi & kadar penolakan yang rendah
3. PASARAN YANG SEDIA ADA
6,000, 000 Pelajar
4. KEMASUKAN TAHUN 1 SETIAP TAHUN
500,000 Pelajar, pasaran sentiasa berkembang
5. > 1,500,000 calon UPSR, PMR, SPM setiap tahun 
6. ANTI KEGAWATAN EKONOMI
Pendidikan diperlukan setiap masa 
7. BERKUALITI
Testimoni & Pengiktirafan (Menteri,Media,Persatuan)
8. TERAMAT MURAH
Hanya RM 4.70 Sebulan 
9. TIDAK BERMUSIM & TIADA SAINGAN
99% Syarikat Netwroking bukan produk pendidikan
10. WEBUCATION
Kemuncaknya pada 2013 ;100% Sekolah Bestari.