Tuesday 16 August 2011

Koleksi Soalan Peperiksaan Tahun Lepas UPSR, PMR, SPM

Soalan Peperiksaan Tahun Lepas UPSR, PMR, SPM

Anda ingin mendapatkan koleksi soalan peperiksaan tahun lepas untuk UPSR, PMR, SPM? Tahukah anda apakah rahsia kejayaan pelajar cemerlang SPM Nur Amalina? Rahsianya terletak pada latih tubi berasaskan soalan-soalan peperiksaan tahun lepas dari Kementerian Pelajaran Malaysia.

Bukankah soalan peperiksaan tahun lepas adalah akta rahsia kerajaan?

Ya, sememangnya soalan-soalan peperiksaan tahun lepas merupakan rahsia Kementerian Pendidikan Malaysia. Sebab itu sesudah sahaja pelajar menjawab soalan peperiksaan, kertas soalan diambil semula oleh pengawas peperiksaan. Kita tidak boleh mendapatkan soalan-soalan peperiksaan tahun lepas dengan begitu mudah.

Di manakah saya boleh mendapatkan koleksi soalan-soalan peperiksaan tahun lepas?

Terdapat koleksi soalan-soalan peperiksaan tahun lepas yang dijual secara bercetak dan dibukukan  terdapat di kedai buku. Soalan-soalan ini hanya terhad ke 6 tahun kebelakang dari tahun semasa.

Adakah cara lain saya boleh mendapatkan koleksi soalan-soalan peperiksaan tahun lepas untuk UPSR, PMR, atau SPM?

Jawapannya ada bersama kami di Score A Programme. Syarikat Kenshido International merupakan satu-satunya syarikat yang mendapat hak penerbitan semula dari Kementerian Pendidikan Malaysia untuk menerbitkan semula set-set soalan peperiksaan tahun lepas UPSR, PMR, dan SPM secara dalam talian.

Koleksi soalan peperiksaan tahun lepas di dalam Score A Programme dikumpul sejak tahun bila?

Koleksi set soalan peperiksaan tahun lepas yang terdapat kini dikumpul sehingga terkini 2010 pada tarikh artikel ini dibuat. Berikut adalah pecahan koleksi:
  • UPSR: Dari tahun 1993
  • PMR: Dari tahun 1993
  • SPM: Dari tahun 2005

 

 Bagaimana saya boleh mengakses koleksi set soalan peperiksaan tahun lepas UPSR, PMR, dan SPM?

Anda cuma perlu melanggan sebagai pengguna Score A Programme, koleksi set soalan tahun lepas tersebut boleh diakses terus. Tiada caj tambahan dikenakan.

 

Bagaimana saya hendak melanggan Score A Programme?

Sila hubungi kami [SMS Nama dan Lokasi ke Awie 010 290 6678] untuk penerangan lanjut secara percuma.


Latih tubi menggunakan koleksi soalan peperiksaan tahun lepas merupakan salah satu jalan pintas untuk cemerlang dalam peperiksaan UPSR, PMR, atau SPM.

0 comments:

Post a Comment